1. გამეორება
2.ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება
3.პროექტის გეგმაზე მუშაობა
2.ყველა მოსწავლის საჭიროების გათვალისწინება
3.პროექტის გეგმაზე მუშაობა
პირველ რიგში გავიმეორეთ განვლილი მასალა. ვიმუშავეთ ყველა მოსწავლეთა საჭიროებაზე მორგებულ სპეციალურ შესაძლებლობებზე, აკადემიურად სუსტ მოსწავლეებს მოვეცი მათი შესაძლებლობიდან გამომდინარე დავალებები პროექტზე სამუშაოდ, ხოლო მაღალი აკადემიური წარმატების მქონე მოსწავლეებთან მაქსიმალურად გამოვიყენე მათი შესაძლებლობები, ამის შემდეგ დავიწყე ჩემს პროექტზე "ფიროსმანი და თბილისის" გეგმაზე მუშაობა, სადაც პროექტის სასწავლო პროცედურები გავშალე ვრცლად.
No comments:
Post a Comment